نمایندگی رسمی فروش پنجره دوجداره لمینت قم طرح چوب
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
نمایندگی رسمی فروش پنجره دوجداره لمینت قم طرح چوب
جمعه 9 دی 1401 ساعت 10:43 | بازدید : 43 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

نمایندگی رسمی فروش پنجره دوجداره لمینت قم طرح چوب

لمینت پنجره دوجداره
پروفیل لمینت مخصوص درب و پنجره‌های دوجداره، برای ایجاد طرح‌های تزئینی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند، و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، ضدخش بودن، دوام و استحکام بالا نیز دارند و به راحتی نیز نظافت می‌شوند.

۴ رنگ اصلی لمینت شرکت وینتک :

سفید
قهوه‌ای سوخته
طرح چوب بلوطی تیره
طرح چوب بلوطی روشن
که در بسیاری از ساختمان‌ها استفاده می‌گردد و شباهت زیادی به پنجره چوبی دارند.
انواع پروفیل لمینت
پروفیل لمینت از لحاظ پوشش به سه دسته تقسیم می‌شوند.

بیرون لمینت
داخل لمینت
دو طرف لمینت
در لمینت داخلی و بیرونی (یک طرف لمینت) از پروفیل‌های سفید استفاده می‌شود. اما در پروفیل‌های دو رو لمینت از پروفیل مغز قهوه‌ای و یا همرنگ لمینت استفاده می‌شود. در ادامه به تفاوت این دو می‌پردازیم.

در صورتی که درب و پنجره upvc از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینت و در صورتی که با توجه به نمای داخلی درب و پنجره دوجداره رنگ شود به آن داخل لمینت گفته می‌شود. بسیاری از معماران و سازندگان ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان از درب‌ها و پنجره‌های upvc دوجداره دو رو لمینت استفاده می‌کنند.

تفاوت انواع لمینت
پنجره‌های دو رو لمینت، دو طرف درب یا پنجره را شامل می‌شوند و پروفیل و روکش آن هم رنگ می‌باشند. به طور مثال شما طرح بلوطی تیره را برای روکش پروفیل خود انتخاب می‌کنید، کارخانه از پروفیل مغز قهوه‌ای که مطابق با طرح شماست برای تولید پنجره استفاده می‌کند.

در پنجره لمینت قم با استفاده از ماشین آلات خاص روکش لمینت روی پروفیل چسبانده و برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل‌های رنگی که نزدیک به رنگ روکش لمینت باشد استفاده می‌شود. که پروفیل مغز قهوه‌ای نامیده می‌شود.

مزیت پنجره دو رو لمینت در این است که اگر به هر شکلی پنجره روکش شده شما خراشیدگی عمیق پیدا کرد، به جای اینکه گوشته پروفیل سفید دیده شود، رنگی مطابق با همان طرح اولیه نمایان می‌شود و این گونه هیچ مشکلی در نما برای شما به وجود نخواهد آمد.

تفاوت مغز سفید با مغز رنگی پروفیل لمینت
در پروفیل‌های مغز رنگی به دلیل نزدیکی رنگ روکش و پروفیل مخصوص، خراشیده شدن سطح روکش محسوس نیست و چندان قابل مشاهده نیست. اما در پروفیل‌های سفید رنگ قابل مشاهده است.
در پروفیل‌های تک رو لمینت نقاط جوش و اتصال پنجره‌های ساخته شده، رنگ سفید نمایان می‌شود. که باید از رنگ برای پوشاندن آن استفاده شود.
نحوه تولید پروفیل لمینت طرح دار
فرایند تولید پروفیل‌های طرح دار مانند تولید پروفیل upvc سفید می‌باشد. با این تفاوت که در مرحله میکس رنگدانه‌هایی نزدیک به رنگ لیبل لمینت به پودر اضافه می‌شود و پروفیل رنگی تولید می‌شود. و بعد از خروج پروفیل از دستگاه، لیبل توسط دستگاه دیگر با چسبی قوی و ویژه روی پروفیل چسبیده می‌شود و پروفیل از هر جهت روی غلطک‌های این دستگاه با فشار حرکت می‌کند. تا هم چسب محکم شود و هم بین لیبل طرح‌دار و پروفیل هوایی باقی نماند. لازم به ذکره که کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره لمینت اهمیت زیادی دارد.

پنجره دوجداره لمینت قم

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره قم می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 111
:: بازدید سال : 249
:: بازدید کلی : 249